Blijf altijd fresh!

Er is geen wereld zo dynamisch als die van de communicatietechnologie. Het internet bestaat nog maar kort, maar heeft al heel wat ontwikkelingen doorgemaakt: nieuwe CMS’en, nieuwe Google-algoritmes, andere programmeertalen, enzovoort. Freshned helpt u door de bomen het bos te zien. In dit blog vertellen wij u welke ontwikkelingen van belang zijn voor uw online aanwezigheid en –indien nodig– welke reactie hierop wij aanraden. Volg ons op Facebook of Twitter om geen bericht te missen.

Hoe een goed logo ontwerpen

Het logo is een heel belangrijk onderdeel van je bedrijf, het is meer dan alleen een mooi plaatje. Je logo is het gezicht van je bedrijf, een symbool die bepaalt hoe mensen over je denken en voelen bij je bedrijf. Als voorbeeld: een restaurant heeft een logo met een koude en onsmakelijke uitstraling, potentiële klanten gaan dit […]

ADOB administratie spreekt: Freshned biedt een luisterend oor

In de rubriek ‘De klant spreekt’ verteld ADOB administratie over de samenwerking met ons en wat deze samenwerking tot nu toe heeft opgeleverd. ADOB is een administratiekantoor voor de midden en kleine ondernemer. Ben je starter of ZZP’er en wil je niet te veel betalen? Dan is ADOB het juiste adres voor je. Nieuwe website Onze oude website […]

Mobile friendly sites bevoordeeld in zoekresultaten

Het zoeken via Google op je mobiel gaat veranderen. Google gaat mobiele zoekresultaten anders rangschikken. Als je Google bezoekt vanaf je mobiele toestel zullen websites die ‘mobile-friendly’ zijn hoger gerangschikt staan. Deze aanpassing in Google gaat vanaf 21 april in. Geoptimaliseerde websites zullen vanaf dan flink bevoordeeld worden in de zoekresultaten van Google. Dat kondigde […]

Een kijkje in een Google data center

De grootste en bekendste zoekmachine in de wereld is natuurlijk… “Google”. Iedereen maakt er dagelijks gebruik van of doet dit op regelmatige basis. De SEO (zoekmachineoptimalisatie) van je site is een belangrijk onderdeel om goed gevonden te worden bij de zoekmachine van Google. Maar wat gebeurt er nu eigenlijk met al die data die op […]

Waarop moet je letten bij het vernieuwen van een website

Je eigen website is natuurlijk geweldig, maar iedere website is na een aantal jaren  toe aan een drastische verandering. Dit kan komen door problemen met plug-ins of een verouderd design. Of vanwege de teksten, die aangepast  of zelfs helemaal opnieuw geschreven moeten worden. Hoe geweldig je website ooit ook was, op een gegeven moment is […]

Adverteren op Facebook: heeft het zin?

Vraagje? Als de Facebookpagina van jouw bedrijf 1000 volgers heeft, hoeveel van hen krijgen dan jouw status-updates te zien? Het antwoord zal je mogelijk verrassen. Waar in het verleden alle 1000 volgers jouw updates voorbij zagen komen, is het gemiddelde nu nog maar 16% van het totaal aantal fans. Maar wat kun je dan doen […]

Werk jij al met digitale nomaden samen?

Dat jouw webdeveloper op afstand werkt, vind je inmiddels de gewoonste zaak van de wereld. Je geeft instructies per e-mail en alleen in uiterste gevallen grijpt u naar de telefoon of voert u een Skype-gesprek. Of hij nu in Eindhoven of Amsterdam zit, maakt daarbij niet uit. Zolang hij maar goed bereikbaar is en volgens afspraak werkt. […]

6 onderwerpen waarover webwinkels kunnen bloggen

Een webwinkel krijgt niet zomaar een hoge ranking en bezoekers. Als webwinkelier moet je flink aan de bak om op te vallen en potentiële klanten over de virtuele drempel te helpen. Een blog kan daarbij wonderen doen. Volgens Hubspot trekken bedrijven die 9 tot 15 keer per maand bloggen maar liefst vijf keer zoveel bezoekers […]

Short Stories of a Single Girl spreekt: Freshned denkt met je mee

Een nieuwe website Op een avond in november zaten mijn beste vriendin en ik te brainstormen over een eigen website waarop ik al mijn verhalen over relatieperikelen en typische vrouwen dilemma’s kon bespreken. De naam was zo bedacht, de content was er ook, alleen de pagina nog. Voor mij, het moeilijkste gedeelte want het Web […]

De medische wereld en het internet

Vroeger gingen patiënten vooral naar de arts of een specialist voor advies, maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Steeds meer mensen gaan online op zoek naar antwoorden over hun klachten. Doordat  er online veel informatie te vinden is, is het daardoor ook makkelijker om antwoorden op medische vragen te krijgen. Op tal van fora, […]

FysiekFit spreekt: Het is nog nooit zo druk geweest

In de rubriek ‘De klant spreekt’ verteld FysiekFit over de samenwerking met Freshned en wat deze samenwerking tot nu toe heeft opgeleverd. FysiekFit is een praktijk gespecialiseerd in fysiotherapie, manuele therapie, revalidatie en dry needling. Een nieuwe website Sinds het voorjaar 2013 heeft FysiekFit een nieuwe site die modern is en geschikt is voor mobiele […]

Google+ een pluspunt voor je SEO

De meest bekende en gebruikte zoekmachine in Nederland is de zoekmachine van Google. Als grootste zoekmachine van Nederland en een van de grootste ter wereld, biedt Google een aantal handige tools, waarmee je deze zoekmachine meer informatie over je internetbusiness kunt geven en zo je ranking in de zoekresultaten positief kunt beïnvloeden. Met enkel aanwezigheid […]
archief